20.02.2015

[034 - 037] All You Need Is Love

Cześć i czołem!
Dzisiaj chciałabym zacząć od zamówień ;)

Zamówienia dla Karcia xoxo.

Okładka pierwsza:
Mam nadzieję, że ci się spodoba. :) Zrobiłam ich cztery, abyś mogła sobie wybrać, które podoba ci się najbardziej. Mnie osobiście najbardziej przypadł do gustu pierwszy. :)


Okładka druga: 
Tutaj nie do końca wiedziałam jak się za to zabrać, ale po wielu próbach udało mi się stworzyć coś takiego i myślę, że wcale nie wyglądają tak źle.



Myślę, że któraś z nich ci się spodoba. :) Jeśli nie, to przepraszam cię bardzo, ale pierwszy raz robiłam okładki.

Zamówienie dla Gaba Piękna.

Nie chciałam ich 'upychać' na jednej okładce, dlatego też zrobiłam dwa z Emily (jedno jaśniejsze, drugie ciemniejsze), oraz z Lou. Myślę, że ci się spodobają. :) (Dla mnie osobiście najładniejszy jest z Louis'em) Gdybyś miała jakieś zastrzeżenia, lub chciała coś zmienić, to pisz. :*



I ostatnie zamówienie złożone przez K Directioner.

Tutaj również postanowiłam, że oddzielnie będą lepiej wyglądać i przepraszam, jeśli nie spodobają ci się zdjęcia, ale według mnie były najbardziej tajemnicze.



Mam nadzieję, że jesteście zadowolone z okładek :) Jeśli nie, to piszcie jeśli chcecie, abym coś poprawiła i przepraszam, ponieważ jak pisałam wcześniej pierwszy raz robiłam okładki.
Przygotowałam również kilka wolnych szablonów :) 

Demi Lovato (otwarty):
Podgląd || Pobierz

Ten bardzo mi się podoba. Jak dla mnie jest taki za bardzo różowy i słodki, ale jak zobaczyłam te zdjęcia Demi, to doszłam do wniosku, że muszę ich użyć, a taka kolorystyka pasowała najbardziej. :)

Ariana Grande (otwarty):

Ariana, to mój dzisiejszy faworyt. ^^  Według mnie kolorystyka jest świetna i w ogóle wszystko ze sobą dobrze się łączy.

Justin Bieber (zamknięty):

Nie jestem fanką Justin'a, ale jakoś tak wyszło, że ten szablon powstał właśnie z nim. Uważam, że wyszedł mi całkiem niezły i muszę przyznać, że przyjemnie mi się go tworzyło.


Zakochałam się w tym szablonie *.* Powiem nieskromnie, że ten szablon wygląda naprawdę świetnie i jestem z niego zadowolona.

Oraz udało mi się stworzyć również kilka nagłówków:


Mam nadzieję, że się wam spodobały. Jeśli macie sugestie, z kim robić, lub jakie, to śmiało piszcie :) Jestem otwarta na wszelkiego rodzaju pomysły! 
Przyjmuję zgłoszenia, możecie śmiało zamawiać. ;)
Buziaki! :*

Edit: Przyjmuję zgłoszenia od K Directioner, Gaba Piękna, Panda.

10 komentarzy:

  1. Okładka na You Promise mi się spodobała, ale ta wyżej na All you need is love ta dziewczyna po lewej to nie jest chyba Lucy Hale? Nie podobna, ale dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest ona, ale to zdjęcie mi się wyświetliło po otworzeniu linku, którego od ciebie dostałam w zamówieniu, więc myślałam, że o nią chodzi :)

      Usuń
  2. 1.Rebelion
    2.Tematyka opowiadania jest raczej tajemnicza. Opowiada o dziewczynie, która jest zmuszona dokończyć naukę w małym miasteczku na końcu kraju. Zamieszkała u swojej kuzynki, pewnego dnia spotyka podejrzanego chłopaka. Po jakimś czasie odkrywa, że wokół niej dzieją się jakieś tajemnicze rzeczy, znajduje się w niebezpieczeństwie.
    3.Mi bardziej pasowałyby takie ciemniejsze barwy
    4.,,Mówienie jest rzeczą głupców, myślenie tchórzy, a słuchanie rzeczą mędrców"
    5.Myserious World
    6.Caroline to Zandaya Coleman (zdjęcie wybierz, które chcesz, ale takie bardziej tajemnicze) Harry to Harry Styles (tak samo)
    7.Takie ciemniejsze barwy, a tak to sama decyduj.
    8. kdirectioner0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abym mogła przyjąć to zgłoszenie potrzebuję jeszcze adres bloga :)

      Usuń
    2. http://night-changes-ginger-harry-styles.blogspot.com/ :)

      Usuń
  3. Śliczne te nagłówki i szablony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Rebellion
    2. Opowiada o dziewczynie,która miała trudne dzieciństwo... śmierć rodziców. Miała ukochanego... Louisa, ale pewnego dnia ten po prostu znika aby spełniać marzenia... Zostawia ją w najgorszym okresie... Dziewczyna zaczyna się ciąć i trafia do ośrodka dla trudnej młodzieży. Teraz mieszka ze swoją przyjaciółką i czuje żal do Louisa, któego ogląda na codzień w tv. Przez kilka lat zapomina o nim, ale nagle go spotyka.
    3. Mnie pasują raczej wszystkie barwy... byle bez pomarańczy czy żółci... bez wyzywających..
    4. ,, Gdy twoje życie legnie w gruzach musisz się podnieść''
    5. We live, as we dream
    6. Allie to Emily Rudd( wszystkie zdjęcia... weź pod uwagę, że ona ma być zwykłą dziewczyną, a nie modelką)
    Louis to Louis Tomlinson ( wszystkie foty)
    7. Raczej wyobrażam ją sobie w ciemniejszych kolorach.... Pasuje mi wszystko.
    8.modnisia102@gmail.com
    Ps 1.Proszę o szablon i dziękuję za niesamowitą okładkę :* Adres bloga to: http://allie-louis-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1- Panda
    2- Rebellion
    3-http://secret-imaginy.blogspot.com
    4 - blog z imaginami :)
    5- poprosiłabym, aby na szablonie były zdjęcia jak największej ilości gwiazd jak 1D, 5Sos, Janoskians itp.
    6 - jasna, kolorowa ;D
    7- Our little secret- Imaginy
    8- w sumie nie mam, ale jeśli chodzi o nagłówek to może być w formie kolażu ;)
    9. Na razie jest link, ale jak wejde na laptop to zmienie na button ;)
    10. Mail- natalia.sz.1322@gmail.com tt: @Crush_Ash

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie pobieram szablon z Justinem, na bloga http://victim-fanfiction-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego w nagłówku Harry ma ucięty nos? Wygląda trochę jak Voldemort.

    OdpowiedzUsuń