3.03.2015

[042 - 045] We live as we dream

Cześć i czołem!
Jak tam u was? Ja dzisiaj byłam w szkole pierwszy dzień po feriach ehh... Ale przynajmniej wcześnie wróciłam i miałam trochę czasu, żeby pobawić się z grafiką i dopracować parę szczegółów ;)
To co... Może najpierw zaczniemy od zamówień?

Zamówienia:

K Directioner

Według mnie te zdjęcia Zendai były najbardziej tajemnicze.
Mam nadzieję, że ci się on spodoba. ;)

Gaba Piękna

Z tego szablonu jestem zadowolona i mam nadzieję, że ty też będziesz. :)
Zdjęcia Emily wybrałam <według mnie> najbardziej normalne.

Panda
Podgląd||Pobierz

Poprosiłaś, aby nagłówek był w postaci kolażu i chyba wywiązałam się z umowy.
Miało być również jasno i kolorowo, co według mnie zrobiłam i wygląda nieźle :)


Szablony wolne:

Podgląd||Pobierz

Mój dzisiejszy faworyt. ^^ Szczerze wam powiem, że jeszcze żaden szablon nie podobał mi się tak jak ten. (Ale skromna jestem xD)

Podgląd||Pobierz

Myślę, że się wam spodoba. ;)


Dzisiaj jest to ostatni szablon wolny, tym razem otwarty. Nie wiem czemu, ale dzisiaj więcej szablonów stworzyłam z mężczyznami. 

Mam dla was jeszcze kilka nagłówków:

Na początku daje wam dwa z poprzednich szablonów, jeśli chciałybyście je same ;)



A tutaj mam dla was trzy inne :)



Mam nadzieję, że dziewczyny jesteście zadowolone z zamówień i że wam wszystkim spodobały się moje inne prace. Chciałabym was też przeprosić, że notkę dodaję tak późno, ale w poniedziałek skończyły mi się ferie i już od dwóch dni chodzę do mojego kochanego liceum, przez co kolejna moja notka może nie pojawić się zbyt szybko, ale będę robiła co w mojej mocy, aby opublikować tutaj coś mojego tak szybko jak się będzie dało. ;)

Przyjmuję zgłoszenia! 
Buziaki. :*

Edit: Przyjmuję zgłoszenie Pike Perch, Ho Ney, oraz Sophie :)

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje szablony są cudowne, więc postanowiłam poprosić Cię o jeden. :)

    1. Nick: Pike Perch
    2. Hasło: crazy love
    3. Adres: http://i-need-your-help-fanfiction.blogspot.com/
    4. Tematyka: mój blog jest jednym z fanfiction o 5 Seconds Of Summer - kryminał, w którym są głównymi bohaterami. Całość opowiada historię Naomi Farell, którzy rodzice zostali zabici i teraz dziewczyna z pomocą chłopaków chce odnaleźć zabójcę.
    5. Zdjęcia: na szablonie chciałabym dwie osoby: Luke Hemmings i Barbara Palvin (Naomi Farell). Wybór zdjęć pozostawiam tobie.
    6. Kolorystyka: szablon w ciemnych kolorach. Najlepiej czarny oraz szary.
    7. Napis: Chęć poznania prawdy przezwycięży strach.
    8. Koncepcja: ostatnio przeglądałam różne grafiki i szczególnie spodobały mi się dwie
    link1: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQAcePk6nl38Mov4csGoPB3sWehoJNmCx5uTlHQD6DScYQTjh1yGg
    link2: http://oi44.tinypic.com/2najw93.jpg
    Wybór pozostawiam tobie.
    9. Button: w zakładce "Szablon"
    10. Kontakt: gempompom@tlen.pl

    Z góry dziękuję jeżeli przyjmiesz moje zamówienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja cię kocham! ;* xD szablon świetny, z resztą jak każdy inny, masz talent ;*
    Baaaaaardzo dziękuje ♥„

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Ho ney
    2. crazy love
    3.http://victim-fanfiction-jb.blogspot.com/
    4. dramat
    5. On- ofiara miłości, ona- ofiara jego. Co z tego wyniknie ? Czy dojdzie do tragedii ?
    6. Ma się znaleźć Justin Bieber i Chrissy Costanza
    7. Mroczna, bardzo ciemna (ale nie czarna i szara)
    8. The victim of love ( i Victim bardziej widoczne, powiększone, będziesz raczej wiedziała o co chodzi)
    9. Rób według swojego pomysłu :) Układ otwarty, trzykolumnowy, Dałoby radę okręgłe strony ?
    10. W zakładce szablon
    11. Honey267267267@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za przyjęcie mojego zamówienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, wiem przyjęłaś już zamówienia, ale bardzo i to bardzo spodobały mi się twoje szablony. Jeśli nie przyjmiesz, zrozumiem :).
    1. Sophie
    2. crazy love
    3.leonettaqx.blogspot.com
    4. dramat,erotyka
    5. Leon y Violetta
    6. Ma się znaleźć Martina Stoessel (Dość ładna sesja, jasna)
    7. Jasna. Najlepiej jasny fiolet. Zresztą wybierz sama :).
    8. Todo es posible ( i ES bardziej widoczne, powiększone, będziesz raczej wiedziała o co chodzi)
    9. Rób według swojego pomysłu :) Układ otwarty, trzykolumnowy.
    10. W zakładce szablon
    11.senkhara12@gmail.com
    Jesli przyjmiesz, to Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za przyjęcie zamówienia ;*. Z tego co wiem zamówienia pojawią się dzisiaj wieczorem ;)?

    OdpowiedzUsuń