22.05.2015

[128 - 129] Bad Blood


Witam was w tą piękną noc! Jestem zaskoczona jak szybko udało mi się zrobić kolejną notkę, wy też? :O
Co prawda jeszcze nie uzupełniłam swoich ''zapasów'' graficznych, ale wszystko idzie w dobrym kierunku. Mam tylko nadzieję, że mój laptop nie odwali znowu czegoś takiego. Pod ostatnią notką przyjęłam jedno zamówienie, bo nie miałam weny by wykonać więcej. Nie bardzo miałam ochotę wykonywać jakiekolwiek, ale w końcu przyjęłam jedno i mam je dzisiaj do oddania. Mam nadzieję, że wybaczycie :c A! I mam prośbę...jeśli już zamawiacie szablon to uszanujcie naszą pracę i wstawcie go do siebie na bloga. Proszę :(
Po prawej jest sonda, głosujcie. A po lewej pojawi się czat, na którym możecie pisać o wszystkim.
Oprócz tego zamówienia mam dla was kilka sygnatur, koloryzacje i nagłówki. Także nie jest najgorzej i wybaczcie, że jednak tak mało. W następnej będzie więcej.
Zapraszam do obejrzenia notki.

Zamówienie dla Leah
Podgląd || Pobierz
Chciałaś jakąś nową sesję, może być ta? Mam nadzieję, że się podoba ;-)
Szablon wolny
 Podgląd || Pobierz
Nagłówki



Koloryzacje


Sygnatury








Zapraszam na moje blogi z fanfiction:
Mistakes | Unbreakable | Edge | Guesthouse |


Pod tą notkę przyjmę kilka zamówień. Nie wiem ile.

EDIT: Przyjmuję zamówienie Adrianny_G, Ho Ney, Katherine S, Victorii Payne, Croudlus Tofi. Notka z zamówieniami pojawi się w połowie czerwca.

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O Mój Boże - sygnaturka z Ari ❤
      Ona i zamówienie podbiły moje serce ♡

      Usuń
  2. Hello Honey ♥
    Chciałabym Ci naprawdę podziękować za wykonanie tego prześlicznego szablonu! Dziękuję za poświęcony czas i chęci. Wspaniała jesteś *-*
    Inne prace też niczego sobie, naprawdę Ci wyszły. Moi faworyci to zdecydowanie pierwsza sygnaturka i ostatni nagłówek ;* Cudowne!
    /Leah

    OdpowiedzUsuń
  3. * adrianna_g
    * gwiazd naszych wina
    *http://paralyzed-fanfic.blogspot.com/
    * problemy miłosne dwójki nastolatków
    * pozostawiam do wyboru Tobie: jedynie chciałabym by byli James z Janoskians i Chrissy z ATC
    (to jest nagłówek który próbowałam sama zrobić, wiec jeśli się uda może być coś w tym stylu :) )
    * wolałabym coś ciemnego, ale tak by pasowałą z nagłówkiem wiec możesz wybrać kolory dowolnie :)
    * Who is this monster wearing my skin?
    * chciałabym zeby były 3 kolumny po lewej liczba wyświetleń, fabyła na srodku posty a po prawej strony (strona główna, spis treści, bohaterowie, kontakty), archiwum, i obserwatorzy
    * http://paralyzed-fanfic.blogspot.com/p/button.html
    * twitter: @milusiaadusia lub ada.glowacz@op.p

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie podziała się następna notka? Przed sekundką tu była ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też się zastanawiam, bo też to widziałam :D

      Usuń
  5. Pierwszy szablon jest cudny ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba szablony są śliczne. Robisz śliczną grafikę <3

    • Ho ney
    • Project Runway (nie film, ale po prostu nie pamiętam, ostatnio lecę na samych serialach :P)
    • http://the-dragon-fanfiction.blogspot.com/
    • Fantasty... problemy z odnalezieniem się w świecie
    • Na nagłówku mają się znaleźć: Mellissa Benoist, Harry Styles i gdzieś tam ukryte zdjęcie Louisa, dobrze by było, żeby było coś w stylu, na szablonie który teraz mam, że nie widać twarzy Louisa.
    • Ciemna, może być garanatowa, nawet dobrze by było.
    • Eyes duże na nagłówku
    • Poznostawiam ci wolną rękę... Mogłabyś pokombinować trochę z css :) Coś takiego http://funkyimg.com/i/VaAp.png Nawet ta kolorystyka byłaby odpowiednia.
    • w zakładce "button szablonarni"
    • Honey267267267@gmail.com

    Z góry dziękuję, Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. - Katherine S.
    - "3 metry nad niebem"
    - http://i-think-its-destiny.blogspot.com/
    - Fanfiction o One Direction
    - Chcę, żeby na szablonie znalazły się: Barbara Palvin, Harry Styles, Niall Horan (jego zdjęcie trochę ukryte)
    - Tu daję Ci wolną rękę
    - "I think it's destiny, baby"
    - Układ jednokolumnowy
    - Po prawej stronie, pod wyświetleniami
    - kasia.directioner05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. • Victoria Payne
    • "Pitch Perfect"
    • http://sexfriendslp.blogspot.com/
    • Dwójka przyjaciół, postanawia wnieść do swojej przyjaźni "korzyści".
    • Chciałabym aby na szablonie znalazły się: Alexis Knapp i Liam Payne
    • Raczej kolorowa, ale nie zbyt jaskrawa.
    • "Sex Friends"
    • Układ trójkolumnowy,otwarty.
    •Pod wyświetleniami, po prawej
    • Vicky.payn29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że jeszcze się załapię na szablon, bo bardzo mi na ni zależy xx
    1.Croudlus Tofi
    2.Ósmoklasiści nie płaczą
    3.http://all-of-me-ff-pl.blogspot.com
    4.Życie Danielle wywraca się do góry nogami, gdy pewnego dnia na jej drodze staje, mężczyzna, znany na całym świecie. Podkochują się w nim miliony kobiet, a on wybrał ją. Zwykłą australijską dziewczynę.
    Danielle jednak nie wie że to wszystko, to głupi zakład, a ona jest jego ofiarą.
    5.Chciałabym aby na szablonie znalazła się Danielle Peazer i Ashton Irwin
    6.Hmmm...Nie potrafię się na nic zdecydować, dlatego daję Ci wolną rękę.
    7.Couse all of me love all of you
    8.Jak zwykle, nie znam się na tym więc Ty wybierasz.
    9.W zakładce " współpraca"
    10.dominika.tofi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń