17.06.2015

[146 - 147] Why Worry

                                                                                              Set It Off - Why Worry

Hey , hey , HEY. Jak tam u was? Za nie długo koniec szkoły co nie ? Ja osobiście się cieszę. Te dziesięć miesięcy musi być wynagrodzone . Dzisiaj taka mniejsza notka , choć w duchu mam nadzieję że się wam spodoba :) To może nie będę już przeeeciągaaać i zaczynamy ! Miłego oglądania!


                            Zamówienie dla Karcia XOXO





Nagłówki





Z tego aż się w duchu uśmiecham :)



Przepraszam że jest taka krótka :( I jeszcze jedna sprawa. Carolly S twój szablon jest już w trakcie przygotowań. Pojawi się on w następnej notce. Przepraszam ale przyjęłam go trochę późno , ale obiecuję że następna notka będzie za nie długo :)

Ode mnie to tyle :) 

NIE przyjmuję zamówień! 
Przepraszam ale szkoła jeszcze daje o sobie znać :/


                    


3 komentarze:

  1. Ten drugi nagłówek podbił moje serce *_* wszystkie ładne, ale ten ma "to coś".

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz szablon jest super, ale kiedy go pobrałam i wstawiłam to jest same turkusowe tło i biały napis All you need is love

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz szablon jest super, ale kiedy go pobrałam i wstawiłam to jest same turkusowe tło i biały napis All you need is love

    OdpowiedzUsuń