26.06.2015

[157 - 177] Kids In The Dark

All Time Low - Kids In The Dark

Jak się macie? W końcu mamy nasze wymarzone wakacje! Notka miała pojawić się dziś rano, przed moim wyjściem, ale zaspałam. Później zmęczona wróciłam i od razu poszłam spać. A teraz mam duuużo czasu wolnego. Także notka jest teraz ^^  Od razu ostrzegam, że nie wiem kiedy pojawi się kolejna, bo przyjeżdża do mnie przyjaciółka (z drugiego końca kraju) więc nie będę spędzać czasu przy komputerze. Może uda mi się razem z nią coś wyskrobać więc wtedy będzie szybciej.
Chcę jeszcze powiedzieć, że załoga FG na dzień dzisiejszy składa się z 3 autorek, więcej znajdziecie w zakładce załoga. A nabór na razie jest zamknięty.
Dzisiaj mam dla was zamówienia, nagłówki i szablony wolne, które swoją drogą są czymś dziwnym. Nie mam pojęcia jak mam je nazwać. Niektóre są minimalistyczne, bo znalazłam fajne obrazki. Inne są zwykłe z układem otwartym, a inne z zamkniętym. Jedyne co mogę o nich powiedzieć, że są eksperymentami. I chyba nie powinnam więcej tego robić... Zresztą, oceńcie sami.

Zamówienie dla Nancy Molfese
Podgląd || Pobierz

Zamówienie dla Ales Sia
Podgląd || Pobierz
Boję się, że jest za ciemno, ale oceń sama...

Zamówienie dla Pahoebe
Podgląd || Pobierz

Zamówienie dla Fall Angel
Podgląd || Pobierz

Zamówienie dla Ann Lynch
Podgląd || Pobierz

Zamówienie dla Carolly S.
Podgląd || Pobierz

Zamówienie dla Stupid D.
Podgląd || Pobierz
Nie wiem czy wyszło tak jak chciałaś...jeśli się nie podoba to napisz, a poprawię ;)

Szablony wolne
Szablon dostosowany do przeglądarki Google Chrome i rozdzielczości 1366x768. 
W innych może działać niepoprawnie.
+ Prawa kolumna jest nieruchoma i mogą się w niej znajdować tylko karty (MAX 6!)

Minionki są takie cute *---*



Lewa kolumna nieruchoma. Mogą być w niej tylko karty (max 7)!

W lewej kolumnie tylko karty (max 7), bo inaczej nie będzie działać poprawnie.

Podgląd wygląda jak wygląda, bo nagłówek jest nieruchomy.

Druga wersja kolorystyczna szablonu z Lily. 






Poprzedni główny daję wam do pobrania. Menu w lewej kolumnie zrobione za pomocą HTML'a. Dodajecie gadżet HTML i tam wpisujecie:
<a href="ADRES BLOGA">NAZWA 1</a>
<a href="ADRES BLOGA">NAZWA 1</a>
<a href="ADRES BLOGA">NAZWA 1</a>
<a href="ADRES BLOGA">NAZWA 1</a>
<a href="ADRES BLOGA">NAZWA 1</a>
<a href="ADRES BLOGA">NAZWA 1</a>
</div></div>

Nagłówki




Piszcie co sądzicie o pracach! Przyjmę 2/3 zamówienia. Ale możliwe, że pojawią się one dopiero w połowie lipca, albo później. A teraz spadam czytać *-*

+ Zapraszam was na moje blogi z ff. Miło jeśli wpadniecie, poczytacie i zostaniecie na dłużej :))
Edge - Luke Hemmings || Unbreakable - Jai Brooks || Mistakes - Ashton Irwin

P.S. Jak wam się podoba nowy główny? *-* 
Możecie również głosować z kim ma być kolejny ^^

EDIT: Przyjmuję zamówienie Kasi Styles.

16 komentarzy:

  1. Śliczny szablon! Ogromnie Ci dziękuję! Mimo, że myślałam, że Ross i Laura będą oddzielnie to i tak wszystko mi się naprawdę podoba :D
    Szablon wstawię w poniedziałek, bo w weekend nie będę miała dostępu do komputera c;
    Jeszcze raz bardzo dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za szablon! Jest piękny :* :* :* Ja też szablon wstawię jutro bo mam teraz zbyt wiele roboty na głowie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny szablon!
    Mega dziękuję ♥
    Nic nie trzeba poprawiać, jest śliczny :) ;3
    Inne szablony/nagłówki też piękne ;o
    Minionki! Ide nie długo na nie XD :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jest idealny!!! Bardzo ci dziękuje!!! Inne szablony i nagłówki też świetne :* :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Twój blog już jakiś czas przynależy do Katalogu Grafików, a ja za Chiny nie potrafię odnaleźć odnośnika do naszego spisu. Być może to pomyłka, być może niedopatrzenie. Proszę o kontakt drogą mejlową, aby wyjaśnić zajście :)

    Pozdrawiam,
    administratorka Katalogu Grafików

    katalog.grafikow@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, dawno mnie tu nie było. Tak a więc mam zamówienie dla Ciebie i mam nadzieję że je przyjmiesz za co z góry dziękuje :)
    -Kasia Styles
    -Smerfy
    - fatal-mirror-fanfiction-hs.blogspot.com
    -Duchy i zjawiska paranormalne xdd
    -Harry Styles i Danielle Campbell
    -Ciemna najlepiej coś z granatem
    -"Fatal Mirror"
    -Układ otwarty, dwie kolumny i chcę taki bajer z stronami w sensie te takie kółka lub coś podobnego *-*
    -w zakładce Button
    -kasiastyles29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps. Główny jest idealny *-* 1D zawsze spoko xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy napiszesz czy przyjęłaś zamówienie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie dziękuje za wspaniały szablon <3
    Dokładnie tak go sobie wyobrażałam ((;
    Pozdrawiam cieplutko i lece ustawiać go na swojego bloga:**

    OdpowiedzUsuń
  13. - Catherine
    - the Script
    - http://the-rest-does-not-matter.blogspot.com/
    - ff. na pdst. serialu Teen Wolf
    - http://i.ytimg.com/vi/V-EWASsmx6k/maxresdefault.jpg lub http://41.media.tumblr.com/b4586dbf90b9855e3b1dde3e1b6e28f7/tumblr_mylcb3CvPt1r21b03o4_250.png
    - szaro-pomarańczowy
    - Friendship. And all the rest does not matter.
    - Układ otwarty, jedna kolumna, menu na górze, gadżet obserwatorzy ^^
    - po prawej
    - cathylambre@gmail.com

    Kooocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy mogłabym wiedzieć, czy przyjmujesz zamówienie? ;))

      Usuń
    2. BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ, ZA JAKĄKOLWIEK INFORMACJĘ. Poważnie, tak trudno napisać tak, lub nie? Uprzejmie proszę, o wykasowanie zamówienia - nie ma najmniejszej ochoty już nic tu zmawiać. Dziękuję bardzo. Prawdziwy profesjonalizm, nie ma co.

      Usuń