24.08.2015

[199 - 206] Drag Me Down


Hej!
Wybaczcie, że dopiero teraz dodaję moją notkę, ale wcześniej nie dałam rady.
Tak jak pisałam wczoraj przyjechała do mnie rodzina i nie mogłam w tym czasie wejść na laptopa, natomiast dzisiaj rano pojechałam odwiedzić przyjaciółkę, z którą nie widziałyśmy się dwa miesiące, po południu przyszedł do mnie kuzyn i musiałam się nim zająć, a na dodatek teraz miałam problem z jednym z szablonów.
Tyle wyjaśnienia, mam nadzieję, że wybaczycie mi to, że notka jest tak późno. A teraz z innej beczki. Jak czujecie się z myślą, że jest tylko tydzień wakacji? Ja powoli umieram ;-;
I najważniejsza rzecz!
Został zmieniony regulamin!!!
Od tej notki (włącznie) zgłoszenia przyjmujemy TYLKO na podstronie danej autorki w odpowiedniej zakładce. 
Będzie dla was to duże ułatwienie, ponieważ nie będziecie musiały czekać na nasze notki, aby złożyć zamówienie.
Zamówienie dla Ola.D
Zamówienie dla Patish Raven'ko
Zamówienie dla rosie
 Podgląd || Pobierz
Szablony wolne
Podgląd || Pobierz

Podgląd || Pobierz
Na górze w kółkach znajdują się strony, natomiast po prawo są linki.
Nie może być ich więcej niż na podglądzie - 6.


Podgląd || Pobierz

Podgląd || Pobierz
Nagłówki


Dzisiaj ode mnie tyle. Postaram się, aby w następnej notce było więcej rzeczy.
Przyjmuję zamówienia ;)

Nightingale

5 komentarzy:

  1. Hej, nie mogę pobrać szablonu. Wyskakuje, że sesja wygasła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspominałam już, ze twoje prace są cudowne?
    Szablon z Jade to cudo ♥ choć moim skromnym zdaniem lepiej by się prezentował nieco jaśniejszy, jednak mimo to jest świetny, a nagłówek z Pabi i Hache skradł moje serce ♥ szablon z Demi chyba widniał na twojej podstronie? Haha ^^ Praca z Lou w obu koloryzacjach również prezentuje się bardzo dobrze ;) co więcej mogłabym dodać? Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, Twoje prace są świetne ! *_*
    Szablon z Louisem i tą dziewczyną ( nie wiem jak ma na imię xD ) jest prześliczny, wersja druga jest niesamowita... zakochałam się w nim ♥♥♥
    Szablon z Jade to cudo ! Odpowiada mi w nim wszytko ! *_*
    Szablon z Demi, nigdy nie lubiłam takiego układu ale dzięki Tobie zaczynam zmieniać zdanie xd
    Wszystko świetne :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za szablon! Jest śliczny <3
    Pobrałam i dodałam button oczywiście :3
    Inne pracy również mi się bardzo podobają!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń