16.09.2015

[211 - 215] Talk



Hejeczka! Jak się miewacie? Ze mną nie jest najlepiej. Tak właściwie to jest bardzo źle, a jedynym plusem jest powrót do mojego życia bardzo ważnej dla mnie osoby. Ale nie o mnie. Jak w szkole? Do której klasy teraz chodzicie? Ja sama się pocieszam, że jeszcze tylko 285 dni i uwolnię się z piekła zwanego gimnazjum.

Na dzisiaj mam dla was zamówienie, trzy szablony wolne i okładki na wattpad. Nie miałam ostatnio ochoty zasiąść i robić więcej prac. Zapraszam na podstrony autorek, gdzie możecie składać zamówienia!


Zamówienie dla Calla
Podgląd || Pobierz
Nie wiem czy dobrze zrozumiałam twoje wymagania co do układu, 
jednak mam nadzieję, że jest okej.

Zamówienie dla Calla

Szablony wolne
Wszystkie różnią się tylko nagłówkami i kolorystyką.

Okładki



P. S. Co sądzicie o nowym głównym? ^^
P.S.2 - zapraszam was na moje fanfiction xd
Unbreakable --> http://unbreakable-ff.blogspot.com/
Lost in reality ---> http://lost-in-reality-ff.blogspot.com/
Never Back Down --> http://nbd-ff.blogspot.com/
Będę wdzięczna za każde zajrzenie itp :3

Violette

5 komentarzy:

  1. Jeju... <3 śliczne ^^ bardzo dziękuje ;* o.takim układzie marzyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała notka <3
    Szablon z Dramione podbił moje serce i może kiedyś z niego skorzystam :D
    Jeśli chodzi o okładki to najbardziej spodobały mi się 5 i 6. Są na prawdę cudne :*
    Szablon główny też jest śliczny. Chyba najlepszy z wszystkich, które u Was widniały :)
    Czekam na następną notkę :d

    OdpowiedzUsuń
  3. A Hope jak zwykle musi wtrącić swoje pięć groszy ^^ i się wypowiedzieć na temat wszystkiego
    A mianowicie, kochana dobrze wiesz, ile czekałam na tą notkę i to było bardzo długo! Że aż przestałam umieć pisać na tej głupiej [kochanej] klawiaturze... Ale dość o mnie!

    Szablon główny - boski! I ty dobrze to wiesz, bo mówiłam ci to już wcześniej :*
    Zamówienia - no cudowne! Układ i kolorystyka bardzo mi się podobają. Za każdym razem zastanawiam się jak ty to robisz, że tak pięknie ci wychodzi <3
    Co do szablonów wolnych to moim faworytem jest chyba ostatni *,* Podoba mi się w nim kolorystyka, a bardzo lubię niebieski [znaczy zależy kiedy xd]
    Okładki wszystkie są cudowne! Serio, najsuper :*

    Dobra, ja się chyba wypowiedziałam, twoje blogi odwiedzałam milion razy :d Ale ty o tym nie wiesz i chyba miało tak zostać... ;-; No ale nic, czekam na kolejną notkę ♥

    Hope

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności <3
    Okładki - megaa ♥♥
    Zajebiste ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Heej :) Zamawiałam u Ciebie szablon około miesiąca temu. W poprzednim poście napisałaś, że wyślesz mi go na e-mail, jeszcze go nie dostałam. :/

    OdpowiedzUsuń