5.10.2015

[224 - 229] I loved you


Blonde - I loved you

Witajcie! Notka miała być wczoraj, ale nie wyrobiłam się. Co tam u was? Jak się macie?
Ja mam teraz sporo kłopotów na głowie i lubię sobie usiąść, obejrzeć seriale/filmy, pobawić się grafiką i tworzyć różne prace. Mam nadzieję, że coś wam przypadnie do gustu.
Dzisiejsza notka jest zdecydowanie szara. Brak kolorowych prac (oprócz zamówienia). Jednak wydaje mi się, że te, które dzisiaj są się wam spodobają. Są tu dwa zamówienia, cztery szablony wolne, osiem nagłówków, dwie okładki i kilka sygnatur. Zapraszam do oglądania prac!
+ Miło by było gdybyście w komentarzu napisali co sądzicie :>

Zamówienie dla  Volar Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Podgląd || Pobierz
Wszystkie gadżety w prawej kolumnie!
Nagłówek jest nieruchomy.

Zamówienie dla Ola D.
Podgląd
Z racji iż szablon już dostałaś tutaj jest tylko podgląd.

Zamówienie dla Carrie SS.
Co do twojego zamówienia to nie ma go. Dlaczego? Napisałam do ciebie kilka dni temu na e-mail, ale jak na razie mi nie odpisałaś. Więc jeśli nadal chcesz ten szablon, odpisz a wykonam go dla ciebie i wyślę prywatnie ;)

SZABLONY WOLNE
Menu zrobione za pomocą instrukcji Tyler.


Po prawej stronie najpierw statystyka, a później menu. 
Reszta gadżetów po lewej!

Napis na nagłówku mi chyba nie wyszedł, ale poza tym to bardzo mi się szablon podoba.

NAGŁÓWKI
Wszystkie te nagłówki moim zdaniem są takie ładne *~*
Na drugim nagłówku zbędny jest tam ten napis, ale nie mogę już zmienić ;/
Ostatnie dwa różnią się tylko kolorystyką, nie dawałam napisu, bo jakoś nie mogłam znaleźć do niego miejsca. A Bryana wygląda tu tak ślicznie *~* Ten z żółtym jest zdecydowanie moim faworytem w tej notce. 
Tak samo jak nagłówek z Crystal & Arden & Tylerem.

OKŁADKI


SYGNATURY
Ta ostatnia w moich oczach wygląda trochę dziwnie, ale mimo to super xd

KOLOROWANIA
 

Zapraszam na moją podstronę, do składania zamówień.
Od kilku dni pracuję nad nowym głównym, więc spodziewajcie się zmiany, która zostanie tu aż do grudnia. Później będzie świąteczno-zimowy szablon.

Pozdrawiam,
Violett

13 komentarzy:

  1. Nazywam: Nikolett Varga
    hasło: mas que dos
    adres bloga: mas que dos
    temat: braterstwo
    osób: Mercedes Lambre i Candelaria Molfese
    Kolory: purpurowy
    cytat: Hablo mi corazon a ti
    e mail: mariposahercegno@citromail.hu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka! Chyba jedna z twoich najlepszych ;* jedyne do czego mogłabym się przyczepić to napisa w szablonie z Taylor, moim zdaniem estetyczniej wyglądałby, gdyby napis był w prosty, a nie przekręcony, jednak jest bardzo ładny, jeszcze robisz nagłówki w odcieniach szarych i dajesz mocny kolor, według mnie nieco bardziej rozmazana warstwa z nim dałaby lepszy efekt.
    Chyba nie mam nic więcej do powiedzenia xD
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka :* Chciałam się zapytać czy potrafiłabyś zrobić coś takiego jak karty postaci? Takie coś, że jest jeden obrazek a na nim gif i zdjęcie danej osoby.
    Takie coś:

    http://orig12.deviantart.net/65ad/f/2015/051/e/f/harry_by_oklaudys-d8irq9v.gif

    Potrzebuję mniej więcej takich samych kolorystycznie kart postaci, ale z Arianą Gradne i Ashley Benson. Czy jest taka możliwość, że mogłabyś je wykonać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie dam rady. Nie opanowałam jeszcze pracowania z gifami, więc nie potrafię takich rzeczy.
      Przepraszam x

      Usuń
  4. Wybacz, że się nie odzywałam, ale miałam problemy z internetem, ale cofam moje zamówienie w związku z tym, że zawiesiłyśmy bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, gdzie składać zamówienie? W komentarzu tam pod postem? http://violett-podstrona.blogspot.com/2015/08/dzien-dobrrek.html
    Bo niezbyt rozumiem. Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia składa się na podstronach autorek. Linki do tych podstron masz w lewej kolumnie. Tam zgłoszenie piszesz w zakładce ''zamówienia''/''zamów''.

      Usuń
  6. Wspaniałe prace i cudowne zamówienie <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przysięgam że jak zobaczyłam szablon z Sashą Pieterse to się prawie popłakałam ze szczęścia
    Szablon jest genialny!!!!
    ♥♥
    O reszcie się nie wypowiadam, bo nie widziałam:) Jestem podekscytowana Sashą.....

    Pozdrawiam!!! ☻

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy można się spodziewać nowej notki? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałam szablon wolny na swojego bloga( informuję) :)

    OdpowiedzUsuń