17.03.2016

[323] You were looking at me.

Witajcie! 
Boże, nie było mnie tu naprawdę sporo czasu. Szkoła ssie.. Tyle w temacie. 
W dzisiejszej notce mam dla was tylko szablon i jakąś starą sygnaturkę, którą zrobiłam strasznie dawno i trochę wstyd mi ją tu publikować, no ale już trudno XD 
Ostatnio nie przyjmowałam żadnych zamówień, ponieważ wiedziałam, że nie dam rady zrobić ich szybko. Walczę o jak najlepszą średnią w szkole i to jest jedyne o czym myślę. 
A co u Was? Działo się coś ciekawego przez ten miesiąc, dwa? Bo u mnie naprawdę sporo ^^
Nie będę zbyt zanudzać, więc jeżeli chcecie, to możecie skomentować ten brzydki szablonik znajdujący się poniżej ;)

PS. I teraz chamska reklama! Zapraszam Was na mojego prywatnego bloga Graphic Danni. Tam również jestem aktywa i tam też możecie komentować moje prace i pobierać je. Cóż, to tyle, zapraszam do szablonu! 


Przyjmę może dwa zamówienia, lecz od razu uprzedzam, że mogę robić je dość długo! 
Pozdrawiam, D. xx

4 komentarze:

  1. Właściwie przez przypadek wpadłam na tego bloga, ale skoro już tu jestem to skomentuję. :)
    Co mają znaczyć słowa: "ten brzydki szablonik"?!
    Nie powinnaś pisać takich rzeczy! Zwłaszcza, że ten szablon jest wspaniały :)
    Ma same plusy. Nagłówek, kolorki, css - wszystko tworzy idealną całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń