5.05.2016

[349 - 351] Lay it all on me

Rudimental ft. Ed Sheeran - Lay it all on me


Witajcie!
Tak, ja żyję. Możecie mnie powiesić, poćwiartować, wypruć flaki, oddaję się w wasze ręce, zróbcie ze mną co chcecie. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, bo szkoła to oklepany temat. Oprócz tego nie miałam czasu życiem prywatnym, w którym wydarzyło sie naprawdę wiele i szczerze mówię: Nie miałam weny. Wiem, dziwnie brzmi, ale co siadałam przed Gimp'em, to nic sensowanego nie powstawało. Ale już jest wszystko w porządku i dzisiaj mam dla was trzy zamówienia, nagłówki, tapety oraz ikony. Reszta zamówień powinna pojawić się w następnej notce, którą planuję na sobotę, ale to nie jest pewne. Pewne jest to, że jeszcze jedna moja notka ukaże się najpóźniej 20.05.
Zamówienie dla Ewelina Horan
Podgląd || Pobierz
Nagłówek wykonałam nieco inaczej, niż mnie prosiłaś, ale myślę, że tak wygląda lepiej.
W poprzednim nic mi nie pasowało.
Zamówienie dla Arayaa Vea Vernice
Podgląd || Pobierz
Prawa kolumna jest nieruchoma. Jestem zadowolona z tego szablonu, przyjemnie mi się go tworzyło, tylko nie za bardzo podoba mi się zdjęcie Toma... Niestety nie znalazłam żadnego lepszego.

Zamówienie dla Katherine S.
Podgląd || Pobierz
Kocham tę kolorystykę! Uważam, że wyszedł nie najgorzej.
Nagłówki
http://funkyimg.com/i/24UH4.jpg
http://funkyimg.com/i/24UH7.jpg

Tapety

Rozmiary 1366x768
Ikony

Mam nadzieję, że się na mnie nie gniewacie za tak nagłe zniknięcie i mam nadzieję, że podobają wam się moje prace. 
Do następnej notki! 
Nightingale


3 komentarze: