21.08.2016

[401 - 404] Treat you better


Miałam ogromnego lenia, ale jak się zmotywowałam zrobiłam wszystkie zamówienia w jedną noc, dacie wiarę? XD A propos zamówień... przez jakiś czas nie będę ich przyjmować. Mam trochę problemów ze zdrowiem i ogrom czasu spędzam na jeżdżeniu po lekarzach, a kiedy już jestem w domu nie mam ochoty niczego robić. Cóż, koniec mojego biadolenia, przejdźmy do właściwej notki:


Poprawione zamówienie dla Olgi:


Mam nadzieję, że tym razem jest okej ;)


Zamówienie dla Black Rainbow:

Pierwsza to... nie wiem co, chyba eksperyment, ale nie wypalił :P

Zamówienie dla Tolleris:

Podgląd || Pobierz
Wciąż uważam, że pierwsza wersja nagłówka jest dużo lepsza, ale zrobiłam z tą - jak prosiłaś ;)

Zamówienie dla Laury Comello:


Podgląd || Pobierz
Niezbyt dobrze pracowało mi się na kadrach z teledysku, więc wcisnęłam je w tło. Mam nadzieję, że efekt ci się podoba, bo ja jestem z tego szablonu bardzo zadowolona ;D

Zamówienie dla Heidi:


Podgląd || Pobierz
Wiem, nie jest jak ten, który dałaś na wzór i wiem, że nie jest czarno-biały, ale... no po prostu nie, taka kolorystyka byłaby zbrodnią według mnie, a układ... cóż, wymysł godziny 2:17
Jednak mam nadzieję, że ci się podoba, bo to mój faworyt zamówień dzisiejszej notki.

Szablon wolny:

Podgląd || Pobierz

Nagłówki:



Dwa poniższe nagłówki to współprace z Robyn Gleams z Play With Me Seek And Hide



Miło mi się z tobą pracowało, mam nadzieję, że kiedyś to powtórzymy ;D


Sygnatury:


Wciąż je męczę, naprawdę się staram ;_;

Ta jest do mojego opowiadania ;D

Jeśli ciekawi was ta historia to zapraszam <klik>

10 komentarzy:

  1. Matko *o* Wszystkie szablony są śliczne ♥
    I dziękuję, że nie zrobiłaś to co chciałam ;DD
    To jest CUDOWNE *-*
    I w ogóle wszystko jest mega cudowne <333

    Zazdroszczę talentu ^^
    Heidi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I się doczekałam tych CUDÓW twoich!

    MOJE ZAMÓWIENIE - awww *-*
    Brak słow no ! <3333
    Dziękuje z całego serduszka!

    Wszystkie inne prace także są piękne, zwłaszcza zamówienie dla Laury *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wspaniały! I mimo wszystko, ten nagłówek bardziej mi się podoba :D Dziękuję bardzo! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie że jest! No cześć :D
    W końcu notka! A,właśnie coś pisałaś z tym zdrowiem - dalej nic ? Oczywiście życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. <3
    Wszystkie prace są świetne ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze zdrowiem jest tak: żeby mnie wyleczyć wpakowali we mnie hormony i sterydy, od których się pochorowałam. Dziękuję za troskę, to bardzo miłe ♥

      Usuń
    2. To niedobrze kochana :c
      Ale miejmy nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia. ♥

      Usuń
  5. Przepiękny szablon. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i mam pytanie ,ponieważ nie umiem wypakować szablonu. Nie mam licencji na winrara i mam problem... nie umiem go z paczki wyrzucić i dodać na bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc wgram na hostuje sam plik xcf i ci jutro prześlę link, dobrze?
      //Lee (anonim bo z telefonu ha ha)

      Usuń
    2. *XML hahaha

      Usuń
  6. Te nagłówki są przepiękne, ten z Arianą jest cudowny, ale zakochałam się najbardziej w tym z Taylor, perfekcyjne wykonanie, cudowny.

    OdpowiedzUsuń