1.01.2016

[286] But we don’t feel like outsiders at all


Witajcie! Jestem tutaj nową stażystką i chciałabym wam pokazać kilka moich prac. Śmiało możecie pisać co o nich sądzicie :) W ogóle wczoraj był sylwester soł życzę wam SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! Czujecie, że to 2016, bo ja szczerze nie. Za tydzień ide do szkoły, więc mam czas na dodanie ewentualnie jeszcze jakiejś notki. Serdecznie zapraszam na moja podstronę do składania zamówień :)

Okładki (na wattpad)

Szablon wolny

Nagłówki





Do zobaczenie w następnej notce.
Youngblood

3 komentarze:

  1. Pierwsza okładka zdecydowanie lepsza! W szablonie zrobiła bym coś z archiwum i było by okej :D
    W ostatnim nagłówku zmieniła bym napisy i też by było okej :D
    Pozdrawiam ciepło Kotxox [soul-graphic]

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace i pobieram drugą okładkę. Wczoraj wpadłam na pomysł na bloga, a tu dzisiaj takie cudo idealnie pasujące. Dziękuję ci.
    Opowiadanie jest na wattpadzie, a z racji, że nie ma tak jeszcze nic opublikowanego, nie mam jak wstawić linku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kolejna nowa duszyczka <:
    Najbardziej podobają mi się okładki, które zrobiłaś, choć zmieniłabym czcionkę. Pierwszy napis jest nawet okej, jednak ten na drugiej pracy nie jest już tak czytelny.
    Szablon mi się nie podoba, może przez te kolory i wtopienie nagłówka w tło. Mógłby też być trochę większy, albo kolumny mogłyby być wyżej. Może tez lepiej by wyglądał jakbyś użyła jakiejś koloryzacji, albo chociaż wzięła gradient i zmieniła krycie na kolor, albo barwę.
    Z nagłówków podoba mi się najbardziej ten przedostatni.
    Pozdrawiam i życzę weny w dalszym tworzeniu <:
    grafikacentaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń